Пошуковий запит: (<.>A=Чуканова С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Чуканова С. О. Аналіз використання електронних ресурсів студентами гуманітарних спеціальностей (на прикладі використання баз даних EBSCO в НАУКМА) [Електронний ресурс] / С. О. Чуканова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2012. - № 3-4. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2012_3-4_14
|
2. |
Ярошенко Т. О. Використання електронних ресурсів Наукової бібліотеки НаУКМА студентами факультету гуманітарних наук за період 2008-2012 рр. [Електронний ресурс] / Т. О. Ярошенко, С. О. Чуканова // Наукові записки НаУКМА. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - 2013. - Т. 149. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMApp_2013_149_5
|
3. |
Чуканова С. Акредитаційні стандарти Американської бібліотечної асоціації для магістерських програм із бібліотекознавства та інформології у вишах США (Огляд) [Електронний ресурс] / С. Чуканова // Бібліотечний вісник. - 2014. - № 5. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2014_5_8 Розглянуто зміст акредитаційних стандартів, розроблених Американською бібліотечною асоціацією щодо реформування вищої бібліотечної освіти у США.
|
4. |
Чуканова С. Форми організації бібліотечної освіти у США: чи є перспективи у дистанційної освіти? [Електронний ресурс] / С. Чуканова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 42. - С. 580-590 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2015_42_48 Висвітлено ставлення сучасних американських бібліотекознавців та освітян до нагальної нині проблеми запровадження дистанційної освіти загалом та в контексті професійної підготовки фахівців із бібліотекознавства та інформології зокрема. Розкрито суперечності між традиційною та дистанційною освітніми моделями, що існують наразі у США. У контексті цих суперечностей визначено перспективи дистанційної освіти у ВНЗ США.
|
5. |
Чуканова С. О. Стандарти професійної підготовки майбутніх фахівців із бібліотекознавства та інформології у ВНЗ США [Електронний ресурс] / С. О. Чуканова // Наукові записки НаУКМА. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - 2014. - Т. 162. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMApp_2014_162_6
|
6. |
Чуканова С. О. Порівняння змісту підготовки здобувачів вищої освіти за напрямом "Бібліотекознавство та інформологія" в Україні та США [Електронний ресурс] / С. О. Чуканова // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_1_4
|
7. |
Чуканова С. О. Професійна підготовка фахівців із бібліотекознавства та інформології в системі вищої освіти США [Електронний ресурс] / С. О. Чуканова // Наукові записки НаУКМА. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - 2015. - Т. 175. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMApp_2015_175_7 Досліджено процеси становлення та реформування професійної підготовки фахівців із бібліотекознавства та інформології у США. Проаналізовано роботи вітчизняних і зарубіжних науковців з цих питань та зв'язку інформології з бібліотечною справою. Визначено актуальні тенденції процесу професійної підготовки зазначених фахівців у системі вищої освіти США. Розглянуто структуру та зміст, форми організації навчання та вплив реформування системи їх професійної підготовки на професійну мобільність бібліотечних працівників у США. Запропоновано розширити навчальні плани із інформаційної, бібліотечної й архівної справи дисциплінами інформаційного характеру у ВНЗ України із застосуванням сучасного передового досвіду США.
|
8. |
Чуканова С. А. Освітні стандарти Американської бібліотечної асоціації для акредитації магістерських програм із бібліотекознавства та інформології [Електронний ресурс] / С. А. Чуканова // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2014. - Вип. 15. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2014_15_19
|
9. |
Чуканова С. О. Інформологія як складник дисципліни "Бібліотекознавство та інформологія" у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ США [Електронний ресурс] / С. О. Чуканова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 42. - С. 271-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_42_53
|
10. |
Чуканова С. Актуальні тенденції процесу професійної підготовки бібліотечних фахівців у США [Електронний ресурс] / С. Чуканова // Вісник Львівського університету. Серія : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2017. - Вип. 11-12. - С. 72−86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2017_11-12_9
|
11. |
Ярошенко Т. Роль цифрової гуманітаристики у модернізації сучасного бібліотекознавства [Електронний ресурс] / Т. Ярошенко, С. Чуканова // Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. - 2018. - Вип. 1. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujlis_2018_1_3
|
12. |
Чуканова С. Дотримання норм академічної доброчесності у процесі управління дослідницькими даними: зарубіжна практика [Електронний ресурс] / С. Чуканова // Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. - 2018. - Вип. 2. - С. 52-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujlis_2018_2_6
|
13. |
Чуканова С. Поняття "дані досліджень": види та типи даних досліджень у контексті практики управління даними [Електронний ресурс] / С. Чуканова // Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. - 2021. - Вип. 8. - С. 128-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujlis_2021_8_10
|